שיווק באינטרנט ועבודת קידום אתרים כוללים עשרות היבטים חשובים הניתנים למדידה כמותית ואיכותית. ההיבטים השונים מייצרים יחד כמות נתונים אדירה וכמו בכל תחום, חלקם חשובים מאוד וחלקם מכילים מידע חסר ערך.
לקוחות מחלקת השיווק בדרונט נהנים משקיפות מלאה ומקבלים באופן שוטף דוחות המתמקדים בהיבטים חשובים ועוסקים ישירות במטרות העיסקיות שהוגדרו. אנחנו דוגלים בגישה המאפשרתללקוח להיות מעורב ולדעת בדיוק מה קורה והדוחות שיצרנו כוללים ניתוח והסבר ברור מה המשמעות של כל נתון בדוח.
נתונים סטטיסטיים חשובים מרוכזים במסמך אחד
הדוחות החודשיים מוגשים בתחילת כל חודש במסמך ברור ומפורט המרכז נתונים חשובים מהחודש שעבר ממקורות שונים, כולל מערכות השיווק והניטור שלGoogle :
- Analytics – מערכת סטטיסטיקה המאפשרת חיתוך נתונים מתקדם.
- Adwords – מערכת דוחות מובנית לקמפיין קישורים ממונים (PPC)
- Web Master Tools – מערכת חיווי וניטור היבטי SEO טכנולוגיים של האתר.
לדעת מה קורה -ויותר
שיווק באינטרנט, כמו כל תחום מקצועי מכיל עולם מונחים שרק אנשי שיווק באינטרנט מכירים. בנוסף, תפעול המערכות השונות וממשקי המשתמש עלול להיות מורכב עבורך.
הדוחות הנשלחים באופן סדיר מאפשרים לך לדעת הרבה יותר מכמות פניות או דפים נצפים באתר ומכילים נתונים כגון :
- השלכות של שינויים שונים שבוצעו
- על מה גולשים לוחצים באתר שלך
- מה כדאי לשפר בשלב זה
- שיפור המיקומים של מילות מפתח – ועוד…
עניין של בחירה
בדרונט מעדיפים שבתור לקוח תדע מה קורה וכיצד השיפור בביצועים מקדם את המטרות העיסקיות שלך.