אתרי תוכן המשלבים סחר אופיניים הינם אתרי פורטלים תחומיים, או אתרים המיועדים בעיקר להצגת קטלוג מוצרים עם אפשרות רכישה. באתרים אלו, באופן אופייני, תהליך הרכישה פשוט, המכירה הינה אגרסיבית פחות וחלק מהמוצרים עשויים להיות מוצרים וירטואליים כגון תוכן להורדה, וצפיה, תרומות וכדומה.
המודל העיסקי המשולב של אתרים אלו מבוסס בד"כ על שילוב הכנסות ממספר תחומים:
באנרים, אינדקסים תחומיים, מונויים, מכירות תכנים ומוצרים.
בהתאם נבנים אתרים אלו תוך שמירה על איזון המאפשר ניהול קל ונוח של התכנים והמוצרים, התמצאות מהירה של הגולש למציאת המידע המבוקש ותהליך סטנדרטי כמעט ברכישת מוצרים/שירותים.
אתרים מסוג זה מחייבים אלמנטים שימשכו תנועת גולשים, יאפשרו הצגה מעניינת ומתחדשת של תכנים וגראפיקה ויחד עם זאת יכונו את הגולש אל אזורי הסחר.
דרונט פיתחה ממשקים יחודיים המשלבים את הידע הרב שלנו במערכות סחר יעודיות ובהתנהגות הגולשים על מנת לבנות את האיזון הנדרש. מערכת סחר של דרונט קלה לשימוש, היא מותקנת ועובדת בהצלחה במאות אתרי מסחר אלקטרוני ברחבי העולם.