בתי עסק גדולים וקטנים כאחד משתמשים באתרי אינטרנט על מנת לפרסם את עצמם בקרב הקהל הרחב וליצור מותג מוכר בעלות נמוכה בהשוואה לקמפיינים פרסומיים בטלוויזיה ובשלטי חוצות. לאור התחרות הגבוהה, עסקים רבים וגם אנשים פרטיים פונים היום לאנשי מקצוע שיספקו להם שירותי בניית אתרים וקידום במנועי החיפוש.
בניית אתרים נמשכת בדרך כלל מספר חודשים עד להקמת האתר והעלאתו לאוויר, בזמן שקידום במנועי חיפוש הוא תהליך מתמשך שאין לו סוף מוגדר. השילוב בין השניים הוא חיוני, מכוון שאין טעם לבנות אתר אינטרנט אם אף אחד לא יכנס אליו.
בניית אתרים מותאמים לקידום
קיים קשר ישיר בין בניית אתרים וקידום במנועי חיפוש; להרבה מהפעולות שמתבצעות במהלך בניית האתר תהיה השפעה ישירה על עבודת הקידום. ישנן טכניקות שונות המאפשרות לקדם אתרים במנועי החיפוש באופן יעיל ונוח יותר.
אם פעולות אלה לא מתבצעות בשלב בניית האתר, יהיה צורך לבצע אותן אחרי שהאתר כבר מוכן, ולמעשה לשכתב חלק נכבד מקוד האתר.
היערכות לטווח רחוק
על מנת לתכנן מראש את בניית האתר באופן שיאפשר קידום במנועי החיפוש יש להתחיל עם מחקר של מילות מפתח הרלוונטיות לנושא האתר. אותן מילות מפתח יהפכו לאלמנט מרכזי באתר ויבואו לידי ביטוי גם בתוכן שיופיע באתר.
שימוש חוזר במילות מפתח מדגיש בפני מנועי החיפוש את הזיקה של האתר לתחום בו הוא עוסק וכתוצאה מכך האתר יופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות. מילות המפתח יוטמעו במאמרים שונים שיופיעו באתר, בכותרות דפים, בתגים ובקישורים.
פעולה משולבת חוסכת זמן
לא כל מי שבונה אתרים עוסק גם בקידום אתרים. במקרים רבים מפתחי אתרים לא יטרחו להתעסק עם התאמת האתר לקידום, וכתוצאה מכך תאלצו להשקיע יותר זמן וכסף על מנת לוודא שהאתר שלכם יגיע לתוצאות הראשונות.חברת דרונט מציעה חבילה המשלבת שירותי בניית אתרים וקידום במנועי חיפוש.