כאשר חברה או עסק רוצים לבנות אתר ברשת, עליהם לדעת בראש ובראשונה מה הם היעדים של האתר, תהליך שברוב המקרים מוביל אותנו לבדיקה עצמית של אופי החברה והתנהלות החברה מחוץ לעולם הרשת.
רוצים לבנות אתר לעסק, אבל לא יודעים מה לבדוק לפני? ריכזנו עבורכם כמה יעדים אשר עונים על הצרכים של רוב העסקים, כמו כן גם כמה כאלו שאינם שכיחים כל כך אבל עדיין דורשים מעט מחשבה ותכנון מראש.
יצירת לידים
עסק המתבסס על נתינת שירותים כמוצר עשוי לשקול לבנות אתר אינטרנט כמקדם מכירות. במידה והחברה שלכם עוסקת בנתינת שירותים כאלו או אחרים עליכם לראות באתר אינטרנט ככלי מצויין בעזרתו תוכלו להגיע ללקוחות חדשים ולשווקים להם לא יכולתם לפנות בעבר, אתר אינטרנט אינו מגביל אותכם מבחינה גיאוגרפית, גם יצירת אתרים בשפות נוספות יכולה להיות הזדמנות נהדרת להתרחב ולהציע את השירותים שלכם לקהל רחב יותר.
מיתוג החברה – אתר ככלי שיווקי
עסק קיים – במיוחד כאלו שאינם קשורים בכלל לעולם האינטרנט – יכולים למצוא ברשת את המענה המושלם לבעיה שמציבה התחרות בשוק אל מול אתרים אחרים. בעזרת אתר ברשת יכול העסק להפיץ מידע על החברה ועל השירותים השונים שלה במהירות וביעילות.
לפעמים אתר קטן המשמש כרטיס ביקור ומתוכנן בטוב טעם יכול להגדיל את הפניות מלקוחות ובסוף התהליך גם את כמות המכירות הכללית. אתר אינטרנט מודרני הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק, קטן ככגדול. אתר ברשת מקדם את העסק כמותג ותורם רבות ליצירת מוניטין וקשר ישיר עם הלקוח.
אתר אינטרנט שחוסך בעלויות העסק
בדקתם פעם כמה כסף העסק שלכם מוציא על פרסום ושיווק? האם יש לכם קטלוג מוצרים המודפס ומופץ ללקוחות ? האם הדפסתם מנשרים לקהל היעד שלכם? ובכן, אתר אינטרנט הוא הפתרון המושלם לפרסום רחב היקף ובעלות זולה בהרבה בהשוואה לשיטות הפרסום המסורתיות.
קמפיין מודעות בגוגל יכול להשתלם כלכלית יותר מפרסום בעיתוני הבוקר, ברשת האינטרנט אתם יכולים למקד את התנועה באתר לפי מילות מפתח או מוצרים ושמות המבדילים את העסק שלכם מהתחרות.
אתר אינטרנט אינו יכול להיות כלי הפרסום היחידי של כל עסק, אבל במרבית המקרים הוא יחזיר את ההשקעה מהר מאוד ואפילו יותר מכך.