קידום אתרים מקצועי הוא מצרך חיוני להצלחת האתר שלכם. אתרי אינטרנט קמים ונופלים על המאמצים לקידום אתרים במנועי החיפוש. בין אם אתם הולכים לקדם את האתר שלכם בעצמכם, או אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים ורוצים לדעת יותר על התחום,
הנה ארבעה טיפים לקידום אתרים מקצועי שיעזרו לכם:
- גוגל אנליטיקס: גוגל אנליטיקס היא אפליקציה שמנתרת את פעילות הגולשים באתר מסוים ומייצרת סטטיסטיקה מפורטת של האתר. ישנם מספר כלים בגוגל אנליטיקס המסייעות לקידום אתרים מקצועי, כגון חיפוש פנימי באתר העוזר לבחון את יחסי ההמרה ושימושיות האתר, מידוד תעשייתי המאפשר להשוות בין הביצועים של האתר והביצועים של אתרים אחרים ועוד.
- גוגל טרנדס: אפליקציה זו של גוגל שימושית מאוד בחיפוש אחר מילות המפתח לקידום האתר. גוגל טרנדס מציג את הדירוג של מילות חיפוש שונות, נפחי חיפוש, פילוחים גיאוגרפיים מדויקים וסטטיסטיקות שימושיות אחרות. בחירת מילות המפתח המתאימות ביותר לקידום אתרים חיונית להמשך העבודה.
- גוגל אדוורדס: את השירותים שדיברנו עליהם עד כה גוגל מספק בחינם, אבל לפעמים אין תחליף לשירות בתשלום. תוכניות הפרסום של גוגל יכולות לעזור לקידום אתרים על ידי הדבקת קישורים ממומנים לאתר שלכם באתרים שונים שעושים באותו תחום ולצד חיפושים רלוונטיים בגוגל.
- תוכן דינאמי: קידום אתרים מקצועי יכלול תמיד אופטימיזציה של קוד האתר ושל התכנים המרכזיים המופיעים בו. בניית אתר המכיל אזור "חדשות" או "פוסטים", תספק את הכלים לקידום האתר באופן שוטף. אתר דינאמי הוא אתר רלוונטי בעיני גוגל, והעלאה של תכנים בצורה הנכונה תחזק את מעמדו של האתר בעקביות. פוסטים כאלה יכללו כמובן מילות מפתח שונות וכמו כן קישורים למדורים אחרים באתר וקישורים לאתרים חיצוניים.
ניתן לחפש עוד טיפים לקידום אתרים מקצועי בגוגל, וסביר להניח שתמצאו הרבה. קידום אתרים היא מלאכה מורכבת הצורכת תשומת לב יומיומית, והיא משתנה מדי יום בהתאם למגמות המתפתחות בשוק והאלגוריתם הלא קבוע של מנועי החיפוש השונים. מומלץ, אם כן, לפנות למומחים לקידום אשר עוקבים אחרי הנושא באדיקות ותמיד מחפשים שיטות חדשות לקידום אתרים.