השתלטותה של רשת האינטרנט על החיים של כולנו, גרמה לשינוי אדיר עבור בעלי עסקים ועצמאיים. כיום, יותר מאי פעם, יכול כל עסק להגיע לכמות כמעט בלתי מוגבלת של אנשים, לא משנה היכן הם נמצאים ובאיזו שעה מדובר. אין ספק כי חברות שמוותרות על השתתפות בזירה הזו, פוגעות באופן משמעותי בסיכויי ההצלחה של עצמן, ואנחנו ממש לא מתכוונים רק לחברות שמוכרות מוצרים, אלא על כל עסק באשר הוא.
לא משנה מהו תחום העיסוק שלכם ואילו שירותים אתם מספקים, אתם חייבים לבסס לעסק שלכם נוכחות דיגיטלית, והדרך לעשות זאת היא לבנות אתר תדמית לעסק. אתרי תדמית הם יחסית מצומצמים, ולכן צריכים להיות מאוד ממוקדים. הם משמשים ככרטיסי ביקור דיגיטליים, ונועדו למשוך לקוחות חדשים ולהצמיח את העסק.
דרונט דיגיטל – כל מה שצריך אתר תדמית מוצלח במקום אחד
כמובן שלא מספיק לבנות אתר ולקוות לטוב. צריך להשקיע מחשבה רבה בתכנון האתר, להבין בדיוק מהם המסרים שאתם רוצים להעביר וכיצד אתם מעוניינים להציג את העסק, וגם לוודא שהאתר יופיע בתוצאות הראשונות של גוגל. המטרה היא שלקוחות יפגשו אתכם ראשונה דרך האתר, לאחר שיחפשו ברשת את השירות לא הם זקוקים, ויתרשמו. אם תצליחו לייצר רושם ראשוני טוב, תגרמו ללקוחות לרצות להרחיב את ההיכרות שלהם עם העסק גם מחוץ לאתר.
כדי לעשות את כל זה, וליהנות מאתר שעומד בכל הציפיות שלכם ואף מעבר להן, כדאי לבחור בדרונט – חברה לבניית אתרים בעלת ניסיון עשיר ומגוון, שפועלת בתחום החל משנת 1999. עם דרונט לא תצטרכו לדאוג לכלום, מכיוון שתקבלו שירות בהיקף של 360 מעלות. אנחנו נאפיין לכם את האתר, נעצב, נפתח ונקדם אותו, והכל תוך שיתוף פעולה מלא מולכם, כדי שבכל שלב תדעו שהפרויקט מתקדם לשביעות רצונכם.
ניתן לבחור בין שלושה מסלולים שונים לבניית אתרי תדמית על בסיס תבנית פרימיום של מערכת וורדפרס, מערכת הקמת האתרים הפופולרית והטובה ביותר. המקצוענים של דרונט יזינו עבורכם תכנים, יעצבו תמונות, יבנו גלריית תמונות או סרטונים, ישלבו באתר טופס לקבלת פניות ופרטים מלקוחות, ועוד ועוד. אם תרצו, תזכו גם לניהול פרויקט, ייעוץ וליווי לכל אורך הדרך.
מה כדאי לקחת בחשבון לפני בניית אתר תדמית?
רגע לפני שאתם פונים לדרונט, חשוב לשאול את עצמכם מספר שאלות ולהגיע מוכנים. במהלך אפיון האתר, התשובות לשאלות הללו יעזרו לתכנן את עיצובו והקמתו בצורה מדויקת יותר.
- מהו האופי של העסק? עליכם להבין מהי התדמית שאתם רוצים לשדר באמצעות האתר. לא רק השפה העיצובית של האתר מושפעת מכך, אלא גם התכנים המשולבים באתר.
- כמה אתם שואפים להתפתח? האם המטרה היא להפוך לחברת ענק בארץ או אפילו בעולם, או שאתם בסך הכול רוצים להתפתח בצורה מתונה?
- מה מייחד את העסק? כדאי להבין מהם היתרונות הבולטים והיחסיים שלכם על פני המתחרים, ולהציג אותם באמצעות בלוג או בדרכים אחרות.
- מי הם המתחרים שלכם? עם כמה תחרות עליכם להתמודד? במה האחרים טובים מכם ובמה פחות טובים?
- מהו קהל היעד שלכם? האם אתם רוצים לפנות לקהלים שונים מאלה שהגיעו לעסק עד כה?
- מהו התקציב שלכם לאתר? אנחנו מתכוונים לתהליך ההקמה, וגם לעלויות נלוות בהמשך, על דברים כמו קידום ועדכון של האתר. חשוב לזכור, שבניית אתר תדמית היא השקעה יחסית קטנה ביחס לתמורה שאתם עשויים לקבל. אתר תדמית טוב ומקצועי יכול להזניק את העסק שלכם קדימה תוך זמן יחסית קצר.