לגישתנו לכל אתר תחת טיפולנו יש מטרות מסחריות ושיווקיות מדידות. היעדים הרבה יותר ספיצפיים מההגדרה הכללית הרווחת- "אתר תדמיתי" ועיצוב ממשקי המשתמש צריכים לשרת את המטרות האלה באופן אופטימלי.
עיצוב שעושה את ההבדל
שימושיות וחווית משתמש הם היבטים חשובים בעיצוב אתרים, אבל המטרות העיסקיות שלך חשובות יותר מתחושת נוחות של גולש זה או אחר. נסה להזכר בחוויית המשתמש ברשתות הקמעוניות. נכנסת לקנות 4 פריטים ויצאת עם עגלה. מדוע זה קורה לך ?
כי מישהו כבר מדד את ההשפעות השונות של העיצוב על הרוכשים וגילה שהמטרות העיסקיות משתפרות כשהחלב יימצא בפינה המרוחקת, הביצים בקצה השני כשתהייה מול מקרר הקפואים תקבל ריח מהמאפיה. את אותו עיקרון אנחנו מיישמים בעיצוב אתרים, כי לעיצוב האתר שלך יש תכלית.
עיצוב למטרות שיווקיות
עיצוב ממשקי המשתמש באתר צריך לספק תשובה לשאלות הבאות:
- מה מטרות האתר – הגברת מכירות, קבלת פניות או מטרה אחרת…?
- מי קהל היעד ומהיכן הגיע ?
- איזה מסרים אתה מעוניין לחשוף ואיזה רעיון חשוב לך לקדם ?
- באיזה סדר אתה מעוניין להציג תכנים מול הגולש ?
- כיצד העיצוב ישפר את אחוזי ההמרה ?
עיצוב נכון של אתר אינטרנט לא משאיר אלמנטים "כי ככה מקובל"- כל היבט עיצובי צריך לשרת את העסק שלך בצורה מלאה. הרבה עסקים מבזבזים את זמן יקר ותשומת לב של הגולשים בחשיפת תכנים שלא ממש משרתים אותם. עיצוב למטרות שיווקיות הוא פונקציולני. אתה רוצה שיותר גולשים יראו או יקראו על המוצר המהפכני שלך ? מעוניין לשווק שירותים לתחום ה B2B ? לכל אחד מהמטרות העיסקיות אנחנו יודעים לתת מענה בעיצוב עצמו, והרבה יותר. פנה לפרטים בטופס למטה.